Monday, May 31, 2010

Jika Aku Jatuh Hati

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalammualaikum w.b.t
 
Salam sayang..


Tajuk macam jiwang. hehe.. Musim-musim exam ni, perkara biasa yang sering dibincangkan semestinya masa depan. Masa depan, berkenaan pelajaran, pasangan hidup, bila hendak tamatkan zaman bujang dan lain-lain topik yang menarik.


Saya gembira hidup bersama sahabat-sahabat saya khususnya ahli rumah saya. Kebanyakan humor mereka selalu membuatkan saya berfikir tentang masa depan saya. Humor mereka banyak berkisar tentang masa depan masing-masing. Syukur mereka telah memikir dan merencanakan sesuatu untuk hari mendatang. Saya doakan yang terbaik untuk semua.


Jika Aku Jatuh Hati - Video ini telah dihantar linknya kepada seorang ahli beit saya dan dihantar pula kepada kami berdua. Tontonlah video ini. '' Tonton dengan penuh emosi''- ujar seorang ahli beit saya. Bergenang air mata dia ketika menonton video ini. Tidak pastilah apa sebabnya. Mungkin rindukan keluarga nan jauh atau mungkin juga mengenangkan masa depan yang telah direncanakan sebaik mungkin.
 
"Wa makaru wa makarallahu wallahu khairul makirin"

(Mereka merancang, Allah juga merancang, sesungguhnya Allah sebaik-baik Perancang)
 
'' Aku doakan yang terbaik untuk korang berdua, amin ya rabb ''






Sekian. Wassalam. 

 

1 comment:

Name : Muhammad Hanif bin Mahamud said...

slm, luwoh...insyallah aku pun tumpang gembira ttg ahli beit ko tu...dah byk berubah sejak merancg masa depan tu...huhuhuh