Wednesday, December 31, 2008

MEsir Yang Durjana.. MEsir DAlang Sebenar???

Mesir halang bantuan kemanusiaan ke Gaza.







Hosni Mubarak Tergamak tanpa Perikemanusiaan Melihat Sahabat SeISlamnya Merayu Merintih Tatkala Dia Mampu Membenarkan Mereka Memasuki MEsir..Layakkah Si durjana Hosni ini diangkat sebagai pemimpin???Pemimpin keparat yg bersengkongkol dengan Israel..Sepatutnya Hosni harus atau wajib Mati ditembak saja semasa perbarisan kemerdekaan tahun 1981 bersama mantan Presiden Mesir Al-Marhum Anwar Shadat dahulu!!!





Isnin,29/12/2008 -Pihak berkuasa Mesir melarang sebuah pesawat Libya yang membawa bantuan ke Gaza daripada melakukan pendaratan di Al Arish Airport di Mesir.

Hannibal Al Gaddafi, anak lelaki Presiden Libya, Moammar Al Gaddafi, berkata dalam satu temubual telefon dengan al Jazeera yang berpusat di Qatar, Mesir bekerjasama dengan Israel dalam melakukan pengepungan di Gaza kerana bertindak melarang sebarang kemasukan bantuan kemanusiaan ke sana melalui sempadannya.

Hannibal menambah, Libya akan terus menghantar lebih banyak kapal bantuan ke Gaza walaupun ia akan bertukar menjadi 'misi maut' kerana berkemungkinan di bom rejim Zionis.


PENAKU


Assalamualaikum..


Inilah Bumi Anbia Yg kita Pijak..Tepat lahirnya ribuan ilmuan, sarjana, mufti2, para hafiz dan hafizah..namun dipimpin oleh seorg pemimpin yg derhaka terhadap agamanya..Hosni Mubarak si jahanam durjana.. yg meletakkan kepentingan nya melebihi agama dan perkemanusiaan..Ya Allah ya Tuhanku Ku Jatuhkanlah regim2 bersekongkol khususnya Si Hosni Mubarak yg durjana ini..si Jahanam ini menderhaka terhadap agama serta saudara seIslam nya.. Hosni yg hina..1 hari nanti kau pasni akan mendapat balasan..tergamak kau melihat sahabat seISlam merintih di pintu2 sempadan untuk memasuki negara Anbia ini..Aku cerca kamu.. kau lah pemimpin pekak bukan peka !!! Moga Allah SWT buka pintu hati kamu wahai hosni mubarak yg durjana.. aku doakan kamu akan bertaubat.. amin...


-luo-



Note:
sumber : http://www.palestine-info.co.uk/en/
penterjemah : gunx


edited by


-Luo-

1 comment:

The Extendables said...

die tu islam ke ?
gile pnye org